Jak Dokonać Reklamacji W Naszym Sklepie?
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a. pisemnie na adres firmy: Ecommway Academy Dawid Jakubowski, ul. Żelazna 2, Katowice 40-851,
b. w formie elektronicznej na adres: info@ecommwayacademy.pl
c. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 32 746 5386
Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.
2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
a. numeru zamówienia;
b. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
d. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
e. danych kontaktowych składającego reklamację.
3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.