Jak Dokonać Reklamacji W Naszym Sklepie?

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

a. pisemnie na adres firmy: Ecommway Academy Dawid Jakubowski, ul. Żelazna 2, Katowice 40-851,

b. w formie elektronicznej na adres: info@ecommwayacademy.pl

c. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 32 746 5386

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

a. numeru zamówienia;

b. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);

c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;

d. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;

e. danych kontaktowych składającego reklamację.

3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.  

Administratorem Twoich danych osobowych jest Dawid Jakubowski, działający pod firmą Ecommway Academy Dawid Jakubowski, NIP: 6443563900, Regon: 520613941, adres: ul. Żelazna 2, Katowice 40-851
Copyright © 2023 Ecommway Academy Dawid Jakubowski